Life in KMNS - Aimie Farzana

Oct 5, 2016

Life in KMNS

Assalamualaikum
Image result for kawaii food
Fuhhhh dah lama tak update blog yang memang sudah tersedia berhabuk cet. Nak cerita mula dari mana ek. Oh tentang life di Matrik. Hemm not bad. Penat gak ahh. Terkejar-kejar. Sampai nak berak pon tak ada masa. Eh?

I still can't cope with the new surrounding. I can't be myself. hmphh. I realise at here you should have survival life skill .How to manage your time, hahaha . Kekadang aku nampak alone sebab suka jalan sesorang , aku kalau boleh nak cepat sampai bilik , kuliah , tutorial or etc. Aku tengok orang lain suka jalan berdua sanggup tunggu kat tangga untuk kawan siap. I be like eh you are wasting your time lah. Dulu ada gak aku jalan dengan orang but then aku stop hahaha, Aku tak suka tunggu orang atau orang tunggu aku. Hahaha. Aku tak komited bab gini. Tapi aku tengah perbaiki diri aku supaya dapat cope dengan new life, kekekeke. Tak caya tanya diba dan izzati.

Crush? common question bila balik saujana, apakah ? Honestly tak ada. ajajajaja. setakat suka tengok tersempa kekadang je uhhh.

Tbh kat sini kau kena kejar masa bukan masa kejar kau dan lack of sleep is common situation occur at here. Bruhhhhhhh

And the funniest thing here aku berubah jadi pendiam hahaha dengan roomate je aku boleh cope. kekekekekke Nevermind it's ok belang aku tak keluar lagi.



No comments: