Crush - Aimie Farzana

Nov 14, 2017

Crush

Assalamualaikum.
actor, amazing, and couple image
Recently I spent most of my days watching k-dramas like Black, Bring it ghost , while you were sleeping and so on. I would like  to share my problem with you guys and really need  your opinion.

Bila di sekolah menengah, umur 13 tahun aku suka sorang mamat ni sampai awal matrik , umur 18 tahun.  Mamat ni official reject aku dengan unfollow insta aku  dan masalah bermula selepas dia reject aku  , aku tak boleh suka orang melebihi 2 bulan , paling lama bertahan 2 bulan dan belarutan sampai sekarang. Mungkin ini cara Allah nak lindungi aku.

Tapi aku benci dengan kesetiaan aku , setia untuk benda sia-sia. Yup aku dah move on dari crush lama tu tapi hati aku kosong dari lelaki. I just turn to like korean actress instead of a real guy. I kind of jealous seeing everyone having crush on someone . My mind keep saying you better like korean guys instead of being hurt or rejected by someone. But then ask myself again. Sampai  bila ? Sampai jadi anak dara tua ke ?Those korean guy in drama is a fantasy a.k.a fairy tale movie and they never exist.

Amacam rumit tak masalah aku, dengan bahasa yang rojak tu pon sis dah limitkan kerojakan. Pengajaran : Jangan terlampau setia :') Memakan diri dude.
Related image
( Abeeeee :D )
P/s : Tak pelah janji abe seung heon teman kan saya hemmm :')

1 comment:

bella husna said...

betul2. kadang2 kita minat tengok mamat korea sbb lari dari realiti sekejap. haha. oppa2 xpernah nak menyakitkan hati walaupun hakikatnya dalam angan2 je. hehe. tapi kena move on jugak sis. nanti makcik2 sepupu sepapat duk bisinggg. berdarah telinga haaa.